Monday, December 27, 2010

sedeynye

dia yang buat hal dulu.memungkiri janji yang dah dirancang.dia yang buat janji tu.pastu bila dia mungkir,salah ke kalau i merajuk?huhuhu...nak menitik air mata...sedey²..rajukan i tak dapat layanan...huhuhu

dia: kenapa off tepon?
i: saja

memang saja pon.sebab dah tau dia takkan pujuk.huhuhu...sedey lagi.air mata dah mula bertakung.dah tau kalau tepon tu on i akan terus mengharap pujukan dari dia sedangkan itu memang takkan berlaku.dan tau juga...bila itu tak terjadi,tepon itu akan dilemparkan ke dinding dan bersepai!oh tidak!baik off kan aje dan letak jauh².itu lebih selamat.

dia: kuar ngan sape smalam?
i: mana de...dok umah je...
dia: tipu...keta xde pon kat umah...
i: ?????? (speechless)
sesungguhnya tuduhan itu menyakitkan.ok...empangan dah pecah,air sungai mata dah mencurah².oh...sangat menyakitkan.bila masa dia lalu depan rumah i dan tengok kereta takde kat depan rumah tu?padahal seharian i duduk kat rumah tu macam ape je melayan kebosanan.sedap² dia je cakap i keluar.salah rumah ke apa?

emosi sangat terganggu.rasa nak lari laju²...nak jerit kuat²....nak panjat bangunan KLCC dan terjun dari atas....huhuhu...sedeynye!


sumber: google

2 comments:

areteacar said...

relaxlah. xmaw sedih2..

Miss Izah Mohamed said...

sabar la ye.. biaselah tu. tergigit sikit2.. huhuh.. dia saje nk cari point tu. ape2 pon hadapi dengan tenang k.. nant elok la tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...