Monday, January 3, 2011

selamat datang 2011

selamat tahun baru!tahun arnab kalau ikut kalendar cina.kalendar lain i tak tau.huhuhu...selalunya kalau awal² tahun macam ni,semua orang cerita pasal azam.dah tercapai ke azam 2010 u ols?i punya ada yang dah tercapai,ada yang baru separuh jalan,ada jugak yang tak tercapai langsung.aduh...

bagi yang dah tercapai tu,Alhamdulillah la kan.dah boleh mula azam baru.bagi yang separuh jalan dan belum tercapai tu,harus la diteruskan.takkan la nak berhenti setengah jalan pulak kan?alang² dah berazam tu,usahakan la sampai berjaya.betul tak?

azam i tahu ni cuma nak selesaikan mana² yang belum selesai tu je.kalau dah selesai nanti baru boleh fikir azam baru.sebenarnya azam tu tak payah nak tunggu tahun baru kot.bila² pun boleh.yang penting semangat nak mencapai azam tu.

apa² pon,selamat tahun baru 2011 untuk u ols semua.semoga tahun baru ni memberikan kegembiraan dan kejayaan kepada kita semua.

1 comment:

yad'z said...

SELAMAT TAHUN BARU GAK... Lum terlambat nak cakap kan... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...