Wednesday, April 6, 2011

BA punye segmen buat orang lain semput...ye ke?

sebenarnya bukan segmen dia tu yang menyemputkan...tapi blogger-blogger yang join segmen dia tu yang menyemputkan...huhuhu...laju sangat!pelan-pelan sikit kawan!tak larat nak kejar la...huhuhu...

tau-tau je bila antar jawapan dah ramai yang antar dulu...hmmm...takde harapan le kalau cenggitu...kecewa-kecewa...

abang ben...boleh x bagi i dulu soalan tu?10 minit kemudian baru abang ben post...ok x?heheheh...(confirm xkan di layan...)

10 comments:

mizzkechique said...

MK pun semput..huhu

cikcleopatra said...

cikcleo pon tak sempat T_T

nananaDya said...

same la kter semput....tenet pn cm siput sedut....

Cahaya Kita said...

CH PUN NASIB YANG SAMA... SALAM GROUP 8!

ain frenky n BLog said...

hehehe saya pown smpot,,,ewm adus smpai ta paham dah,,,hehehee :)

kay_are said...

tau xpe.. sebab time keje.. so x dapat nak join langsung.. huu

riza said...

@ mizzkechique: sila tarik nafas dalam-dalam....hembus...tari nafas....hembus....hehehe...

@ cikcleopatra: tak terkejar dibuatnya kan... :)

@ nananaDya: kalau masalah tenet...hmmmm...memang semput le...huhuhu....

@ Cahaya Kita: ye...sama...hehehe...

@ ain frenky n Blog: itu la pasalnye...nak kejar yg cepat...sekali salah la pulak...

@ kay_are: betul...kadang-kadang ada yang terlepas...huhuhu...

Hafriz Mohamad said...

hehe.. betul2. mmg menyemputkan..
sy plak bz.. mse x brape nk ada utk blogging.. huhu~ tp.. bez la.. ^_^

emm.. cik riza. cuba tengok kt sini!!!
http://perisai-mahkotasufi.blogspot.com/2011/04/serangan-balas-bermula.html

OKEdChokelaT said...

huhu..berok asik majuk je...tgk2 da sesat kt blog BA tu..xtau pape...haha

::contengan hati::)) said...

yart dah banyak tertinggal segmen grr semua sebab tenet grrr

salam balas kinjungan ;)
yart folow cnie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...