Thursday, May 12, 2011

maaf.... :(

jiwa tengah kacau
tak tau berada di situasi yang mana
sedang dalam ketenangan atau kerunsingan
haish!

untuk diri sendiri
mungkin ketenangan dan kepuasan

untuk pihak lain
kesedihan dan kekacauan barangkali

mengalah tu bagus
tapi biar bertempat dan sesuai dengan keadaan
terlalu asyek mengalah akan dipijak
akan jadi mangsa buli
dah sampai masa untuk bangkit mempertahankan diri

maaf...ada masa dan ketikanya saya perlu mementingkan diri sendiri
selepas sekian lama saya bertahan untuk menyenangkan hati dan perasaan orang lain
akhirnya tahap kesabaran saya berada di kemuncak
umpama gunung berapi yang menanti masa untuk memuntahkan laharnya

maaf buat kamu bersedih
tapi hanya sekali itu
tak sama seperti kekerapan kamu membiarkan saya dalam kesedihan
setiap perbuatan akan ada pembalasannya
jadi saya telah pon membalas perbuatan kamu itu
maaf....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...