Wednesday, May 4, 2011

orang lain takde perasaan ke?

bercakap macam le dia tu bos besar...pangkat tinggi sikit dari aku je kot...
tak sedar ke semua orang tak suke ko?
cakap macam bagus-bagus je kan?
padahal tak tau ape pon...blah la wei!
nak setel masalah kecik macam tu pon nak bawak masuk meeting...
huh!bagus sangat la tu...
tunjukkan ketakpandaian sendiri tu...
buang masa aku je jadi tunggul dengar ko membebel dalam meeting tu...
tak berkait pon...sengal!

kalau ye pon 'pandai'
tak payah nak layan orang lain ni macam kucing kurap
ko pon lebih kurang je kot
kalau kena ngan bos tau lak tak puas ati kan...
time kenakan orang tak kire lak orang punye tak puas ati

"saya cakap dengan awak ni...awak marah saya ke?"
memang aku marah la mangkuk!
nasib ko tu tua je tau tak?
kalau tak memang aku sembur je....
masa buat orang marah tu tak pikir pulak orang nak marah ke tak
bila orang buat ko tu macam tak wujud tau lak terasa...
lantak ko la...
mampus aku takkan buat baik ngan ko lagi
bercakap atas urusan keje je....
stop!


cr: maaf di atas kekasaran bahasa...entri ini ditulis dengan penuh perasaan marah dan menyampah dan meluat dan sakit hati...

1 comment:

GaRy™ said...

sokong!! x payah bagi muka sangat makhluk spesis ne.. nanti dia naik lemak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...