Monday, April 4, 2011

ABPBH paling menarik dan meriah

gandingan kak engku ngan sharifah shahira tu memang kecoh...cuma zizan je yang nampak macam agak tenggelam.terkejut kot duduk di kalangan akak-akak yang kecoh tu...hahahaha...xpe zizan...cuba lagi lain tahun k...

i rasa malam tadi adalah kemuncak ABPBH yang paling menarik sepanjang ABPBH diadakan...
sapa setuju sila angkat tangan macam saya....

kemunculan johan bersama usop wilca tu menggamatkan arena of stars....meriah sungguh la kan... tak benti-benti i gelak sorang-sorang kat umah...hahahaha...lawaks seyh!hampir putus urat kentut dibuatnye...boleh diorang tu buat kepala giler macam tu kan...hehehehe...terbaik la

harap-harap abp tahun depan akan lebih gempak dari yang ini sempena jubli peraknya....jangan makin hambar udah le...tak sabar nak menunggukan aksi abp tahun depan...

6 comments:

Dawa said...

suka part last usop wilcha tu. mmg btol2 save the best for last. hehe

riza said...

yup...best giler! :)

Kancilbiru said...

yer ye saya angkat tangan...hahahaha

Fauzan 'Jahn' Abas said...

keseluruhan abpbh 2010 sebenarnya agak hambar kalau usop dan johan tak showed up... the best part memang save for the last..hehe

Dda Ly said...

best kan?? :) tp saye tak dpt tgk starting n ending...sbb mase starting tu, tgh gosok baju sekolah anak2 seminggu...mase ending tu plak da ngantuk..ruginyeee...

afsal_8281 said...

salam ziarah...

terima kasih sudi singgah ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...