Friday, April 1, 2011

rumah penuh dengan majalah...bacanya tak jugak...haish!

majalah wajib beli setiap bulan
~ maskulin ~
~ intrend ~
~ rapi ~
~ mingguan wanita ~

beli je...bacanya ntah bila la....kalau ayah tau ni...mau dia lempar segala majalah i ni naik atas bumbung.haru dibuatnye!iye la kan...membelinya sakan, membacanya...ada ke masa?hari-hari sibuk bekerja...hujung minggu sibuk ke kelas pulak.dari membelek majalah-majalah tu sume...baik la menelaah buku sekolah...ye tak?

rak pon dah penuh dengan majalah-majalah tersebut.sampai tak tau mana nak sumbat lagi dah.nak dibuang sayang...nak bagi orang...lagi la sayang...huhuhu...koleksi peribadi tuh,takkan senang-senang nak bagi orang pulak.ishhhh!

ini antara koleksi maskulin dan intrend i

ini pulak koleksi mingguan wanita i

itupon ada lagi yang tak sumbat kat rak tu..belum abes baca lagi.hehehe...ada sapa-sapa nak belikan rak baru untuk majalah-majalah i tu tak...?

2 comments:

pRiNCe said...

nice...entry...:)
thnx tau datng melawat...:)

awak dah join contest cabutan bertuah kat blog sy??

riza said...

@ prince: tq singgah sini.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...